ورق روغنی

ورق روغنی چیست؟

ورق روغنی

ورق روغنی یکی دیگر از انواع ورق های فولادی است که به شیوۀ نورد سرد ساخته می شود. این ورق ها بعد از انجام فرآیند نورد سرد روغن کاری می شوند تا از زنگ زدگی آن ها پیشگیری شود؛ به این دلیل است که به آن ها ورق روغنی گفته می شود.

 

 

 

مزایای ورق های روغنی:

  • توان تحمل بالا و وزن های سنگین
  • تنوع اندازۀ ورق روغنی
  • ارزان بودن ساخت و تولید ورق روغنی

 

انواع ورق روغنی

ورق های روغنی به سه دسته تقسیم می شوند:

ورق روغنی st12که به آن ورق روغنی معمولی نیز گفته می شود. ورق روغنی  st12خاصیت کشسانی ندارد، در نتیجه کاربردهای مختص به خود را داراست.

ورق روغنی st13این نوعی ورق قابلیت کشسانی پایینی دارد، اما به خوبی فرم می گیرد و به راحتی دچار شکستگی نمی شود. ورق روغنی  st13 به طور خاص در ساخت بعضی از بخش های بدنۀ خودروها کاربرد دارد.

ورق روغنی st14این نوع ورق قابلیت کشسانی بالایی دارد. ورق روغنی st14در مقایسه با ورق روغنی st12  و ورق روغنی st13  انعطاف پذیری بالاتری دارد. از این ورق در صنعت خودروسازی استفادة زیادی می شود.

 

ابعاد ورق روغنی

ورق های روغنی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این ورق ها با ضخامت هایی بین 03/0 تا 3 میلی متر و با عرض هایی بین 100 تا 125 سانتی متر موجود هستند.

کاربرد ورق روغنی

برخی از مصارف ورق روغنی این ها هستند:

ساخت درب و پنجره، رادیاتور منازل، مبلمان اداری، انواع قفسه، تابلوسازی، کابینت سازی، ساخت لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال فریزر و ماکروفر، ساخت انواع قطعات خودرو مانند بدنۀ‌ خودرو و اگزوز، ساخت انواع قطعات صنعتی،‌ ساخت بشکه و مخازن سوخت و آب و بسیاری کاربردهای دیگر.

خرید ورق روغنی از پارس فلز

پارس فلز با سال ها تجربه در زمینۀ فروش و عرضۀ انواع ورق روغنی می تواند به خوبی به شما در خرید ورق روغنی با کیفیت کمک کند. ما ورق های روغنی با کیفیت را از کارخانجات مختلف، با قیمت های مناسب و رقابتی به مشتریان خود ارائه می کنیم. وبسایت پارس فلز یکی از تمهیداتی است که برای راحت تر و سریع تر شدن فرآیند خرید و فروش ورق روغنی برای شما عزیزان ایجاد کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت لیست قیمت ورق روغنی را مشاهده نمایید و از قیمت روز ورق روغنی آگاه شوید. البته باید توجه داشت که نوسانات عرض و قیمت مواد اولیۀ مورد نیاز برای تولید ورق روغنی، قیمت ورق روغنی را تحت تأثیر قرار می دهد. با توجه به این نوسانات، شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت روز ورق روغنی با واحد فروش شرکت پارس فلز تماس حاصل فرمایید.

نوع ورقعرضقیمت
ورق روغنی در اصفهان ۹۰۱ مبارکه۲۸۳۰۰۰
ورق روغنی در اصفهان ۱/۲۵۱ مبارکه۲۸۳۰۰۰